Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Hyundai lansează Ioniq!

8 January 2016

Recent, în cadrul Centrului de Cercetare şi Dezvoltare Namyang din Coreea de Sud, Hyundai a oferit detalii despre noua generaţie de autovehicule hibride Ioniq, proiectate pentru a proteja mediul înconjurător. Acestea au la bază o platforma nouă, disponibilă în trei versiuni de propulsoare electrice hibrid cu emisii reduse: integral electric, hibrid plug-in benzină/electric sau hibrid benzină/electric. Cu această ocazie au fost dezvăluite detalii cu privire la versiunea hibrid benzină/electric, prima care va fi lansată pe piaţă.

IONIQ exterior_ 1

Și acum, câteva detalii tehnice pentru băieți. 🙂 Nouă ne e de ajuns că e arătoasă, confortabilă, prietenoasă cu mediul.

Ioniq încorporează în proporţie de 53% oţel de înaltă rezistenţă şi aluminiu (capotă, hayonul şi componentele de suspensie). Pentru un plus de siguranţă în cazul unui impact, în zonele respective a fost utilizat acelaşi oţel de înaltă rezistenţă.

Noul 1.6 litri Kappa GDi, dezvoltat exclusiv pentru modelele hibride ale Hyundai, oferă cel mai ridicat randament termic (40%) şi o putere maximă de 105 CP, fiind completat de motorul electric de 43.5 CP. Pentru optimizarea răcirii, circuitele chiulasei şi blocului motor sunt separate. În plus, sistemul de injecţie directă, care lucrează la o presiune de 200 bari, completat de injectoarele cu şase duze, contribuie la îmbunătăţirea economiei de combustibil şi la reducerea emisiilor de CO₂. Poziţionând bateriile în partea inferioară, centrul de greutate este coborât, ceea ce conduce la un comportament sportiv în viraje. De asemenea, suspensia spate multi-link, prevăzută cu braţ dublu inferior, asigură o ţinută de drum optimă, modelul fiind conceput pentru persoanele cu un stil de viaţă dinamic.

IONIQ interior_ 3

Bateria litiu-ion polimer dispune de cicluri performanţe de încărcare/descărcare, permiţând o regenerare rapidă. Controlul distribuţiei puterii se realizează printr-o transmisie cu dublu ambreiaj (DCT), care oferă o experienţă unică de condus la bordul modelului Ioniq. Această transmisie (cu un randament de 95,7%) oferă, în acelaşi timp, un răspuns prompt al acceleraţiei, schimbări line ale treptelor de viteze, dar şi consum şi emisii de noxe reduse.

IONIQ exterior_ 2



Citiţi şi

Mercedes-Benz – Lux cu emisii reduse

V12 a murit, trăiască V12! Mercedes renunță la un uber motor

Noul Hyundai Tucson

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
565 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro