Constructorul german a lansat zilele trecute versiunea de vârf a gamei 911, în două variante: Turbo şi Turbo S. Diferenţa majoră dintre cele două o reprezintă capacitatea motorului cu şase cilindri: 520, respectiv 560 de cai-putere!
Ca echipare, cele două versiuni sunt similare: transmisie PDK cu dublu-ambreiaj şi şapte trepte de viteză şi tracţiune integrală cu sistem de direcţie care controlează toate roţile, folosit în premieră pe modelul GT3. Diferenţa de timp în care ating suta de kilometri este aproape nesemnificativă: 3,2 secunde în cazul modelului Turbo şi 3,1 în cel al lui Turbo S, viteza maximă pe care o pot atinge fiind de 318 km/h. Ca dimensiuni, cele două modele sunt mai lungi cu 4 centimetri decât alte versiuni din gamă şi beneficiază în premieră de un spoiler faţă care poate fi adaptat în funcţie de viteză. Și un ultim detaliu, prețul (de pornire): 162.055 euro pentru modelul Turbo şi 195.256 pentru Turbo S.
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.