Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Trăiască lenea!

13 December 2019

“Structura metabolismului

În afară termogenezei (menținerea temperaturii constante la 37 grade), metabolismul cuprinde activitățile interioare – alimentară, circulatorie, respiratorie, excretoare, glandulară etc – cărora li se adaugă activitățile exterioare, activitățile fizice sau intelectuale. Proporțional, cea mai mare parte a energiei este consumată de termogeneză și de activitățile interioare.

Alergarea, transpiratul, ca mijloace de a pierde în greutate, sunt o amăgire. E mai bine să reducem aporturile alimentare și, de ce nu, să postim și să lenevim la maxim în același timp. Slăbitul în nemișcare, iată ce este diferit de acel “mâncați, faceți mișcare” larg difuzat. Și totuși aceasta este formula longevității. Lenea este criteriul de supraviețuire.

Hiperactivitatea oamenilor occidentali îi constrânge pe aceștia la un consum sporit de hrană energetică, ceea ce le mărește toxemia. Această toxemie este și mai periculoasă atunci când supradoză alimentară provine dintr un supraconsum de proteine.

Juliette Récamier

©Jacques-Louis David

Un medic igienist se poate mulțumi cu ușurință cu 1.500 kilocalorii, în timpul unor activități moderate și nu cu 2000 kilocalorii, așa cum sunt prevăzute în dietetica oficială. Această diminuare ușoară va îmbunătăți calitatea sănătății sale și mai ales îi va crește longevitatea. Așadar utilizați lenea ca pe un criteriu de supraviețuire.“

(Désiré Mérien, Detoxifierea prin post – sănătate și longevitate grație purificării celulare)

Désiré Mérien este profesor onorific de biologie, colaborator al Facultății de Medicină și al Centrului de Naturopatie din Quebec. Autor, conferențiar, a redactat peste 30 de lucrări despre igiena de viață și conduce de peste 30 de ani un centru pentru cure de dezintoxicare în Bretagne.

Citiți și Despre post cu dr Simona Tivadar



Citiţi şi

How DARE you?

Țara noastră unde e?

Femeie tânără cu bărbat bătrân, primim! Invers, sub nicio formă!

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro