31. Despre reclamele TV şi alte poveşti cu balauri

Catchy

12 November 2014

Ras copy

Sunt o mare iubitoare de ciocolată, nu doar în sens declarativ, ci şi pur carnal. Am impresia că Milka provoacă dependenţă dar şi…tâmpeşte. E OK să ciocolată?! WTF?! Unde naiba e predicatul? Să ce? Să mănânci, să cumperi, să dăruieşti?!

Gerovital man şampon: probabil că tânărul îmbrăcat în jeanşi şi cămaşă, care merge la vânătoare cu puşca pe umăr, nu este tânăr deloc. Nevoia de Gerovital să fie oare o metaforă pentru mai puţin verzii vânători, gen gaşca de la Balc reloaded? Să fie acesta efectul pe care îl exercită asupra „căprioarelor” din club, care au ochi mari şi umezi la vederea… puştii?

Iată şi următoarea reclamă supercalifragilistică de la Vodafone: o studentă, îmbrăcată cu un short minuscul şi dotată cu patine cu rotile, ne spune o „Poveste Adevarată” despre cum trăieşte frageda făptură într-o colegialitate frăţească cu doi băieţi. Super trio, aş spune! Platon s-a inspirat din menaje à trois-ul lor, cu siguranţă!

Acum, că domnii şi-au ridicat nivelul satisfacţiei personale, este rândul doamnelor să fie în centrul atenţiei: femeii, se ştie, îi şade bine la cratiţă (de la aburi i se dilată porii şi i se curăţă tenul) şi la şmotru. Echipa de advertising de la Semana nu cunoaşte graiuri străine. Altfel, ar fi şiut că „semana” înseamnă în limba conchistadorilor „săptămână”. Sloganul „Semana 6 luni de prospeţime” este ceva de genul: „cumpăraţi apă minerală la 500 ml, îmbuteliată în sticla de 6 litri! Mâncaţi hamburger cu 5 lei şi plătiţi doar 25 lei! Doar acum puteţi cumpăra scutece pentru copiii de pană la 10 kg, potrivite si celor de 100 kg!”

Reclamele proaste dăunează grav intelectului. Pentru sănătatea minţii dumneavoastră citiţi zilnic măcar 2 pagini dintr-o carte. Maculatura gen Sandra Brown și Danielle Steel se acceptă doar pentru calibrarea nivelului de tâmpenii!

Autor: Mădălina Vulpe

Regulamentul concursului, aici.



Citiţi şi

Câștigăm și noi ceva, dacă tot îl îmbogățim pe Mark?

Lasă naibii telefonul ăla!

„Nu face compromisuri!” nu e general valabil

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
847 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro