Producătorul olandez de îmbrăcăminte Stussy Amsterdam a avut o idee care s-ar putea să-i aducă popularitate, dar să-l lase fără cliente – o campanie de promovare pe Facebook cu sloganul “Strip for Likes”.
O modelină, îmbrăcată cu… jumătate din colecţia la care se face reclamă, se dezbracă de câte o piesă pe măsură ce pagina primește tot mai multe like-uri. Ce nu ştiu, poate, cei 10.000 de fani care dau deja like în speranţa că vor ajunge să o vadă şi fără costumul de baie, este că Facebook are o clauză anti-nuditate şi acest lucru nu va fi posibil. E limpede că ideea olandezilor a prins, dar pe lângă că au încălcat politica site-ului folosind butonul de Like în scopuri publicitare, riscă să atragă şi antipatia femeilor deranjate de mesajul “Dezbracă-te”, indiferent de scopul pentru care ar fi invitate să o facă.
Tu ai cumpăra haine de la un brand care se promovează aşa?
Citiţi şi
Un bărbat, două femei și mai mulți copii
Ce înseamnă să te simți copleșit
Voi ați observat cât de greu e pentru unii să suporte fericirea, binele sau succesul altora?
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.