Brandul japonez Kenzo este ultimul din lunga serie de retaileri, după Louis Vuitton, Burberry, Gucci sau Hermès, care lansează pe piaţă propriile accesorii pentru telefoanele mobile.
Kenzo se conformează astfel cererilor tot mai mari care vin din partea fashionistelor ce-şi doresc „o haină de firmă” chiar şi pentru iPhone-ul sau BlackBerry-ul lor. Însă casa japoneză nu şi-a asumat de una singură acest demers, ci a realizat un parteneriat cu manufacturierul francez „ModeLabs”, împreună cu care, în decembrie, va lansa pe piaţă linia de accesorii pentru telefoanele mobile, la preţuri accesibile publicului larg.
Husele din piele pentru telefoane de la Kenzo vor fi realizate în Turcia şi vor purta emblema casei – o floare – în timp ce căptuşeala este din mătase cu imprimeu floral generos colorat. Noile accesorii sunt disponibile deocamdată în buticurile din Franţa ale brandului, dar şi în magazinele Orange din aceeaşi ţară.
Fără concurenţă
Iată cum au devenit accesoriile Kenzo cele mai accesibile produse de gen de pe piaţă. Cea mai ridicată valoare a unui accesoriu pentru telefonul mobil semnat de Kenzo este de 49€ (68$) comparativ, de exemplu cu aceeaşi gamă de produse pentru iPhone semnate Burberry Nova Check, la preţul de 170$ sau carcasa cu monogramă de la la Louis Vuitton, care costă aproximativ 250$. La Hermès preţul este şi mai mare 250$ , asta şi datorită materialelor preţioase – piele de viţel sau piele de capră.
Are cineva vreo părere? Întrebam şi eu…
Citiţi şi
Pentru toate femeile de 60+, pardon, pentru toate femeile :)
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.