Coca Cola by Gianfranco Ferré sau lupta contra fibrozei chistice

Healthy Thoughts

11 October 2010

După Donatella Versace, Alberta Ferretti, Fendi sau Moschino, a venit rândul casei Gianfranco Ferré să îşi pună semnătura pe sticla de Coca Cola. Demersul face parte dintr-o campanie de strângere de fonduri demarate la finalul lunii trecute la Milano şi care are ca scop finanţarea unor programe de sănătate şi a unui proiect de cercetare în domeniul fibrozei chistice.

Tommaso Aquilano şi Roberto Rimondi, directorii de creaţie de la GFF, s-au alăturat pleiadei de designeri şi au creat noile sticle speciale Diet Cola. Cei doi s-au inspirat din patru dintre creaţiile reprezentative pentru Gianfranco Ferré şi aşa au apărut cele patru noi vestimentaţii ale sticlei de cola: haina din piele de crocodil, cureluşele cu ţinte, cămaşa albă din mătase şi rochia fucsia.

“Suntem încântaţi de rolul nostru în acest proiect. În plus, considerăm că ideea de a crea o legătură între inconfundabila sticlă de Coca Cola şi stilul Gianfranco Ferré, realizată prin raportarea formei curbate a sticlei la codul de eleganţă al casei este deosebit de stimulant”, au declarat pentru Vogue Tommaso Aquilano şi Roberto Rimondi.

Ultima sticlă de Coca Cola a fost proiectată de Karl Lagerfeld la începutul acestui an.



Citiţi şi

În modă noi credem

Feșăn la piscină

Moda pe vremea lu’ Ceașcă

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
950 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro