Chief Happiness Officer (CHO)- responsabilul cu fericirea angajaților

10 June 2021

FSP Global Group aduce, în premieră în Transilvania, un job foarte puțin cunoscut în România și chiar la nivel mondial – un responsabil cu fericirea angajaților la locul de muncă.

Echipa FSP Global Group va fi completată cu un Chief Happiness Officer (CHO). Unul dintre motivele pentru care au decis crearea acestui nou post este că, din cauza perioadei pandemice, toți am devenit din ce în ce mai retrași, mai nesociabili. Acum, când în sfârșit se vede luminița de la capătul tunelului, trebuie să ne adaptăm unui nou program de lucru, hibrid: work from home va fi cel mai probabil alternat cu lucrul (de) la birou. După o perioadă atât de îndelungată în care oamenii au lucrat din confortul propriei locuințe, acum este necesar să se (re)adapteze noii realități, să (re)devină parte a echipei, să (re)descopere sentimentul de apartenență la o organizație. Iar aceste modificări este nevoie să le aducă satisfacții profesionale și personale, să îi facă fericiți.

Fiecare acțiune întreprinsă referitor la relația unei persoane cu organizația trebuie redefinită pentru a asigura un mediu de lucru plin de satisfacții. Recrutarea, integrarea în echipă, planificarea carierei, managementul performanței, implicarea și recunoașterea meritelor, toate aceste domenii pot beneficia enorm de pe urma unei abordări organizaționale orientate spre fericirea angajaților. Angajații trebuie să simtă că munca lor este apreciată, dar și că ei, ca oameni, sunt apreciați la adevărata lor valoare.

Rolul unui CHO este să descopere nevoile fiecăruia dintre colegi pentru a înțelege ce îi face fericiți, dar și pentru a le arăta că munca pe care ei o fac contează pentru echipă și pentru companie. Mediul de lucru poate fi o sursă de satisfacții profesionale și personale, dacă oamenii se pot dezvolta – nu numai din punct de vedere profesional, ci și uman.

Scopul declarat al FSP Global Group nu este doar să ofere condiții bune de lucru. Se dorește ca angajații să obțină satisfacții personale în urma muncii lor. Fericirea angajaților la locul de muncă ar trebui să fie o prioritate pentru orice companie, indiferent de domeniul de activitate.

”Un om fericit va fi un angajat mai eficient, mai productiv și mai echilibrat. Cred că o companie care dorește să aibă succes trebuie să fie mai mult decât un simplu loc de muncă. Oamenii trebuie să fie fericiți că lucrează acolo.”

Responsabilitatea asigurării acestui mediu de lucru nu va cădea însă doar pe umerii CHO-ului. Depinde de fiecare membru al companiei, de la manager până la angajat, să participe activ la crearea unei companii fericite. Nu totul se reduce la muncă și salarii. Este la fel de important să se creeze un mediu de lucru pozitiv.

”Fericit și motivat sunt doi termeni total diferiți. Atunci când un angajat este fericit, este motivat să fie mai bun din punct de vedere profesional. Fericirea este o stare de spirit care se vede în tot ceea ce facem.”

***

Și acum gândiți-vă cum ar fi ca în toate organizațiile să existe un CHO. Un astfel de șef cu fericirea ar putea organiza călătorii hibride (lucru și distracție) sau numai pentru distracție. Ambele variante sună foarte bine. Cum ar fi să ai cazare Busteni și, după ce ai terminat munca sau chiar într-o pauză, să te bucuri de munte cu tot ce-ți poate oferi de la aer curat la priveliști deconectante și drumeții, sau să ni se propună varianta de turism viticol, unde să uiți de toate în fața câtorva vinuri de soi din care să deguști și să-l alegi pe cel care te cucerește. Zic că ar fi foarte interesant. 🙂



Citiţi şi

“Femeile pot simula orgasmul. Bărbații pot simula o întreagă relație”

Decalogul Papei Francisc

Orice i s-a întâmplat altuia ni se poate întâmpla și nouă

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro