Creativitatea a îngenuncheat pandemia

16 May 2021

Una dintre cele mai complicate ediții ale competiției de blogging creativ SuperBlog a ajuns la final și asta pentru că superbloggerii nu pot fi intimidați nici măcar de o pandemie, cu restricțiile și pericolele ei cu tot! În ciuda perioadei dificile pe care am traversat-o cu toții, ediția cu numărul 22 a SuperBlog-ului s-a încheiat cu succes, după un maraton de 17 probe, cu subiecte dintre cele mai variate și mai provocatoare.

Podiumul acestei ediții a fost ocupat, conform tradiției, doar de fete: Ramona-Cătălina Anastasiu (locul I), Diana-Elena Gole (locul al II-lea) și Mirela Crețan (locul al III-lea). Felicitări atât lor, în calitate de câștigătoare, cât și celorlalți participanți, sponsorilor și organizatorilor pentru perseverență, tenacitate și curaj! Și pentru că lucrurile bune sunt încununate de recompense și mai bune, mult-așteptata gală a acestei ediții va avea loc în luna iunie, off-line, la malul mării, în stațiunea Cap Aurora, acolo unde bloggeri și sponsori vor putea să se revadă după o pauză de un an, să sperăm, singura de acest fel de acum încolo.

Dar dacă o ediție SuperBlog se termină, o altă stă să se nască, așa că nu vă puneți creativitatea în cui, căci, deși pare departe, 1 septembrie, când va debuta cea de-a 23-a ediție a SuperBlog-ului, e la distanță de doar câteva luni!

Despre SuperBlog

Lansată în 2008, SuperBlog este cea mai longevivă și antrenantă competiție din blogosfera românească. Proiectul are drept obiectiv să descopere și să susțină noile talente ale blogosferei, precum și să faciliteze colaborările dintre aceasta şi mediul de afaceri. Competiţia numără deja 22 ediții încheiate (anual în perioada 2008-2012 și bianual începând din 2013, cu o ediție primăvara și una toamna), în care s-au înregistrat, în total, peste 3000 de participanți și s-au scris circa 40.000 de articole.

Mai multe detalii găsiți pe site-ul SuperBlog.



Citiţi şi

LOCKDOWN ITALIA văzut de Presa Străină – expoziție fotografică

Alba – neagra cu sufletele și mințile copiilor din România

„Dor de bun și bine” – campania care lansează “Ghidul de siguranță în restaurante”

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro