Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum să nu-mi mai fie frică

26 December 2017

Nu o ignora – Vorbește cu tine și analizează de unde provin temerea, situația, contextul sau persoana care a determinat-o;

Confrunt-o – Ce sentimente/emoții iți trezește această temere? O poți localiza într-un anumit punct la nivel fizic? Există vreo legătura între ele?

Găsește metode – Ce se poate întâmpla, în cel mai rău caz, dacă se va concretiza? Este o temere reală sau este un lucru care nu ține de tine? Există o bază reală a acestei temeri? Cum ar fi să-mi găsesc diverse activități pentru o zi /două să nu mă mai gândesc la această frică? Cum mă simt după aceste două zile?

femeie grau fericire camp

Cere ajutor – Dacă frica/temerea persistă pe termen lung și nu te lasă să te concentrezi, poți consulta, după caz, dacă e ceva la nivel personal sau profesional;

Accept-o – Dacă este ceva ce nu poți controla sau schimba, cum ar fi, de exemplu, frica de moarte sau de îmbătrânire, acceptă această realitate, conștientizeaz-o și  permite-i să iasă din gândurile tale. Cu ce te ajută, ce beneficiu îți aduce această frică, când nimeni nu știe când și cum se va materializa? De unde știi care va fi gândirea ta peste ani, la momentul respectiv?

Scrie despre ea – Când simți că te copleșește și nu îți dă pace, notează câteva gânduri despre această temere și observă cum se modifică starea ta când poți vizualiza ce se află în mintea ta;

Înlocuiește-o cu un gând pozitiv – Testează acest lucru. De fiecare dată când apare gândul negativ în minte, caută reversul acestuia, antonimul, transformă-l în altul pozitiv.

Guest post by Diana Plescan

Și tu poți scrie pe Catchy! 🙂

Trimite-ne un text încă nepublicat, cu diacritice, pe office@catchy.ro.



Citiţi şi

Anatomia unei dureri

Liuba

Nu eşti mort?

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
649 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro