Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Generaţia urbană care nu vrea ca Dragnea să scape

27 May 2019

“Alegerile europarlamentare şi referendumul au adus la vot o generaţie care vrea altceva de la clasa politică ce se află de 30 de ani la putere. Votul de la europarlamentare este mai mult decât un vot al teoriei conspiraţiei a celor care se află în spatele USR şi PLUS – Cioloş. Este un vot urban, este un vot european, este un vot al generaţiei cu cardul la gât” scrie CRISTIAN HOSTIUC, director editorial ZF.

(…) “A câştigat generaţia urbană care are cardul de acces în companie la gât, generaţia de multinaţionale şi companii mari româneşti, generaţia afacerilor de la zero, generaţia întreprinzătorilor, generaţia care munceşte în clădiri de birouri şi stă mai mult de opt ore la muncă, generaţia care are meeting-uri şi conference call-uri, generaţia care „trăieşte” în mall-uri, generaţia de city-break-uri, generaţia de vânători de low-costuri şi tarife promoţionale, generaţia de Zara şi H&M, adică de haine colorate şi în trend, generaţia de clinici private de sănătate, generaţia de food court, cafenele şi restaurante urbane, generaţia de la 700 de euro în sus, generaţia care astăzi poate fi în Cluj şi peste o săptămână să aibă o întâlnire la Londra pentru prezentarea unui proiect.

Este generaţia de Power-Point şi de prezentări, de target-uri, de raportări, este generaţia care s-a pliat birocraţiei multinaţionalelor şi care vrea o anumită ordine şi disciplină.

Este generaţia Uber – 2,5 milioane merg cu ridesharing – care luptă cu proprietarii reţelelor de taximetrie, baroni de-o viaţă întreagă.

Votul USR-PLUS-ului şi o bună parte din PNL este copia fidelă a hărţii de business a României: 10 judeţe fac 70% din business şi angajează 80% din salariaţi.

Această generaţie urbană de 5 milioane care a votat pentru USR-PLUS şi PNL este cea mai europeană din toată Europa.

Este o generaţie care nu crede şi nu îmbrăţişează retorica PSD împotriva multinaţionalelor, împotriva marilor lanţuri de retail, împotriva Diasporei şi a celor care muncesc în străinătate, şi ei au drept de vot, este o generaţie care nu mai vrea corupţi, nu în sensul baronilor PSD, care își vopsesc părul, coboară din Mercedes-uri de 100.000 de euro, care împart mâncare şi dau ajutoare, care încurajează locuitorii să nu muncească, care se sprijină pe cefe late, pe bodyguarzi şi pe bătaie, pe cei care numără milioane şi în jurul lor este numai sărăcie.

Este o generaţie care nu vrea ca Dragnea să scape…” (continuarea analizei aici)

Citiţi şi Cei cărora v-am dat votul, să ştiţi că ne-a durut



Citiţi şi

Când vine frigul se întâmplă lucruri

Scrisoare de la Diaspora

Ce am învățat noi la această nouă rundă de alegeri


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

  1. Nimeni nu vrea o Europă în care copiii vor trăi mai prost decât părinţii lor - Catchy / 27 May 2019 11:09

    […] Citiţi şi Generaţia urbană care nu vrea ca Dragnea să scape […]

    0
    0
    Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro