Grand Prix d’Horlogerie de Genève – ediția a XV a

Catchy

29 October 2015

Cea de-a cinsprezecea ediție a Grand Prix d’Horlogerie de Genève (GPHG) 2015 se află în plină desfăşurare la Geneva. Este un eveniment anual organizat încă din 2001 de către Fundaţia „Grand Prix d’Horlogerie de Genève” al cărui scop este promovarea tendinţelor, valorilor şi a provocărilor din domeniul ceasornicăriei de lux, precum şi a producătorilor elveţieni de ceasuri. În cadrul fiecărei ediţii este premiată excelenţa celor mai importanţi reprezentanţi ai acestui sector din întreaga lume, iar astăzi, se desfăşoară ceremonia de premiere a acestui an, găzduită de Grand Théâtre de Genève. Un juriu alcătuit din 24 de experți internaționali va decide în această seară care sunt câștigătorii dintre cele 72 de modele finaliste la cele 12 categorii.

Vă oferim mai jos câteva imagini cu modelele preselectate în cadrul GPHG pentru fiecare categorie în parte, modele care vor face subiectul unei expoziţii internaţionale itinerante.

Striking

striking

Sports

7342_Screen_Shot_2015-10-28_at_12.06.33_medium

Men’s

7336_Screen_Shot_2015-10-28_at_11.58.40_medium

Mechanical Exception

7340_Screen_Shot_2015-10-28_at_12.03.47_medium

Ladies’ High-Mech

7335_Screen_Shot_2015-10-28_at_11.57.31_medium

Ladies’

ladies

Jewellery

Screen Shot 2015-10-29 at 6.39.50 PM

Chronograph

7337_Screen_Shot_2015-10-28_at_11.59.39_medium

Calendar

7339_Screen_Shot_2015-10-28_at_12.02.18_medium

Artistic Crafts

7344_Screen_Shot_2015-10-28_at_12.08.30_medium

“Petite Aiguille”

7341_Screen_Shot_2015-10-28_at_12.05.41_medium

Tourbillion

7338_Screen_Shot_2015-10-28_at_12.00.36_medium

Ca trend, în ultimii ani, femeile preferă ceasurile mecanice, în defavoarea celor bijuterie, de aceea categoria aşa numită „Ladies High-Mech” este una de succes. Şi ceasurile artistice sunt, de asemenea, foarte căutate, după cum reise din declaraţiile directorului GPHG, Carine Maillard, care anul acesta deţine şi funcţia de preşedinte al juriului. Mai mult, se confirmă nevoia întoarcerii la valorile tradiţionale şi la transmiterea acestora către tinerele generaţii.

O altă tendinţă a prezentului este ca branduri de lux, faimoase în domenii conexe, să se implice tot mai activ în crearea de ceasuri premium, devenind candidaţi serioşi ai premiilor GPHG, iar un exemplu în această direcţie este chiar Hermès.

În ceea ce priveşte provocările actuale în această industrie, cel mai greu este să se menţină excelenţa şi standardul ridicat al finisărilor, dar şi să se găsească în continuare profesionişti capabili să păstreze şi să transmită mai departe valorile acestei arte, până la urmă.

Un model de ceas de lux, pentru a se diferenţia de restul, trebuie să menţină standardele tradiţionale de calitate, în timp ce aduce inovaţii şi concepte creative pentru a rezulta adevărate opere de artă, capabile să emoţioneze, mai precizează Carine Maillard, conform Luxury Society.



Citiţi şi

Guerlain – parfumul e forma cea mai intensă a amintirii

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
295 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro