Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

În România: lucrezi doar de marți până vineri și ți-a crescut salariul cu 20%!

20 February 2017

WebDigital, agenţie de marketing online, a redus acum şase luni programul de muncă al angajaţilor săi la patru zile pe săptămână (marţi-vineri) în cadrul unei experiment unic pe piaţa muncii de la noi. Rezultatele? Încurajatoare! Deşi s-a redus programul de muncă cu 20%, productivitatea nu a scăzut, aşa că experimentul va fi menţinut până în luna iulie, după cum a anunţat deja compania. De menţionat că, în acelaşi timp, salariile au fost mărite cu 20%.

În Europa nu este o noutate, existând astfel de program de lucru în firme din Edinburgh, Scoţia (Serps Invaders) şi Suedia (Brath) cu rezultate foarte bune, angajaţii fiind suficient de motivaţi pentru a menţine productivitatea companiei la nivelul anterior.

angajati fericiti

Secretul? Ziua de luni – considerată unanim ca fiind încărcată de energii negative şi caracterizată de chef redus de muncă a fost eliminată din programul de lucru, ceea ce a dus la… creşterea productivităţii în ziua de vineri!

Această decizie a companiei WebDigital, printre ai cărei clienţi se numără F64.ro, lanţul de farmacii Catena şi festivalul Untold şi care lucrează cu bugete de peste două milioane de euro pe an, a dus la creşterea vizibilităţii sale în piaţă, cu o cifră de afaceri mai mare de 300.000 de euro, în creştere faţă de 2016.

WebDigital a promis că în luna august va face publice datele complete ale acestui experiment de succes.

Oare vom vedea şi alte iniţiative similare, acolo unde tipul de activitate ar putea-o permite? În fond, acest experiment nu este decât o dovadă în plus că mai mult nu înseamnă neapărat şi mai bine şi că angajaţii fericiţi contribuie din plin la succesul companiei pentru care lucrează.



Citiţi şi

Cu speranţa la hipnoză

Iubește-ți aproapele ca pe tine însuți!

În orice relație, există un singur moment în care poți da înapoi

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
572 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro