Maiyet debutează la Săptămâna Modei de la Paris

Mariejeane Rizea

13 October 2011

De cele mai multe ori, industria modei nu este interesată să transforme lumea într-un loc mai bun. Doar într-unul mai frumos. Maiyet se diferențiază de alte branduri exact prin această inițiativă autentică.

Numele brandului de fashion ce promovează și o conștiință socială, nu doar una de imagine, face referire la zeița egipteană a adevărului și a armoniei, și este un proiect în co-participare al avocatului de drepturi civile al Africii de Sud, Paul van Zyl, și al deja celebrei Kristy Caylor, președinta brandului Band of Outsiders.
maiyet collection
Ideea principala a acestui proiect este de a găsi o modalitate prin care talentul autentic, cu specific național să-și găsească o expresie proprie, dar și comercială. Cei doi promotori au căutat artizani cu acest talent rar și au creat ceva și mai frumos, dar în și util.

Ce înseamnă, de fapt, acest lucru? Maiyet lucrează în strânsă colaborare cu artizani parteneri din țări cu specific național unic și se dedică dezvoltării performanțelor, dar și cultivării prosperității în rândul unei noi generații de artiști meșteșugari. Maiyet identifică artizani din India, Columbia sau Indonezia și încorporează ideile acestora în elementele de design distinctiv al liniei oficiale. Maiyet aduce, astfel, plus valoare într-o comunitate altfel necunoscută.
maiyet collection 2
Pentru a găsi cele mai importante comunităţi de artizani, Caylor și van Zyl au călătorit timp de 6 luni în 26 de țări. Rezultatul final este un produs superb, așa cum te aștepti de la un grup de artişti, fiecare cu o viziune unică, adunați din întreaga lume. Maieyt a debutat cu această colecție la Hôtel France-Amériques în timpul săptămânei Modei de la Paris. Creațiile sunt relaxate și echilibrate: topuri degajate, fuste lungi și feminine din materiale specifice Indiei şi Indoneziei, cu broderii şi tăieturi simple, iar accesoriile întregesc ţinutele elaborate, dedicate unei cauze neobișnuite: pentru a evidenția comunitățile care au ajutat la crearea fiecărei ținute, pe etichete este trecut şi numele locului de provenienţă.

Maiyet poate deveni un brand exemplu. Barney’s sunt printre primii care au achiziționat întrega colecție, urmând ca produsele unicat Maiyet să apară și în alte lanțuri de magazine emblemă pentru un consumator de modă cu conștiință socială.



Citiţi şi

Sport Loft – pentru sportivii de performanță și iubitorii de mișcare

Dragi purtătoare de zgărzi

Un simț pe care nu-l au toate femeile

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
349 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro