Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sunt originale sau nu produsele de pe Aoro.ro?

17 May 2017

Dacă spui Aoro, spui produse de beauty, parfumurile sunt în topul preferințelor, la prețurile cele mai bune din piață. Prețuri care trezesc suspiciuni: sunt sau nu originale, dacă sunt mai ieftine, câteodată și cu 70% mai ieftine!, decât în magazinele fizice locale, în condiţiile în care au aceiaşi furnizori? Dar umbra aceasta de neîncredere dispare foarte repede, dacă ai curiozitatea să citești chiar pe site-ul lor explicația, perfect logică. Pe care o întărește și noul Global Chief Marketing Officer, românca Gabriela Lungu: “Când nu ai chirii și tot felul de alte costuri adiacente, ai prețuri mai mici. Și când lucrezi și cu margini de profit mici, poți să oferi prețuri chiar surprinzătoare. Când asta e misiunea brandului este să facem frumusețea accesibilă, totul decurge din ea. Mai mult, nu aș lucra niciodată pentru o firmă care vinde falsuri. Notino, care deține Aoro, este un grup mare, serios, cu activitate în 16 țări, piețe sofisticate în beauty precum Franța, Italia, Germania, Austria, UK. Suntem cel mai mare online retailer din Europa. Nu ne permitem să facem prostii. Avem toate certificările posibile și suntem mereu controlați și auditați.”

Un argument în plus pentru seriozitatea și reputația bună este că acest brand își poate permite să ia după 13 ani decizia radicală și îndrăzneață de a-și schimba numele care l-a consacrat: Aoro.ro se va numi într-o primă etapă de tranziție Aoro by Notino, pentru ca în câteva luni să se numească precum compania-mamă – NOTINO (grupul internațional care este cel mai mare retailer online specializat în produse de frumusețe din Europa). Adresa se va schimba dim www.aoro.ro în www.notino.ro.

Odată cu numele nou și refresh-ul complet de imagine, vor fi reiterate și consolidate valorile acestui business dedicat frumuseții: standarde internaționale, garanția originalității și calității tuturor produselor, varietate și noutate, exclusivități, prețuri surprinzator de accesibile, valori care îi vor asigura continuitatea în poziția de lider.

Pentru a obișnui cumpărătorii cu această schimbare, la deschiderea site-ului ești întâmpinat cu un cadou: în luna mai, livrarea este gratuită pentru orice comandă prin introducerea codului salutnotino în câmpul voucher cadou din formularul de comandă. (Acum se poate opta pentru livrarea pachetelor acasă sau ridicarea lor de la unul dintre punctele de pick-up puse la dispoziție de către www.coletaria.ro.)

Aoro by Notino visual

Cum vă spuneam, la conducerea activităților internaționale de marketing și comunicare ale NOTINO se află de la 1 martie 2017 Gabriela Lungu, cu funcția de Global Chief Marketing Officer. Numirea Gabrielei Lungu în funcția de Global CMO NOTINO marchează intrarea brandului într-o noua fază. Gabriela este recunoscută pentru creativitate și leadership, fiind multipremiată în țară și străinătate. Ea locuiește acum la Praga, în Cehia – țara unde își are sediul central NOTINO, iar în ultimii ani a lucrat la Londra, în Marea Britanie.

Gabriela Lungu

Gabriela Lungu, o altă româncă de mai mare dragul 🙂

NOTINO îmbină două domenii dinamice pe care eu le cunosc foarte bine: frumusețea și tehnologia; îmi doresc ca brandul și comunicarea NOTINO în fiecare dintre cele 16 țări unde activăm să oglindească mai bine toată această eferverscență. Obiectivul meu este să transform NOTINO într-un brand care să inspire și să ajute, cu un scop social mai înalt, care să aibă un rol în viața consumatorilor și o conexiune cu aceștia dincolo de beneficiile produselor noastre sau funcționalitatea serviciilor pe care le oferim. Sunt mandră să fiu în România între conaționalii mei pentru începerea rebranding-ului  Aoro în NOTINO; este doar un prim pas, avem mult mai mulți de facut în perioada următoare, dar puteți să vă așteptați la surprize plăcute în viitor.

Succes, Gabriela!

Și ca să înțelegeți ce i s-a dat pe mână Gabrielei, iată câteva date despre NOTINO:

  • Experiență de 13 ani în beauty, activ în 16 țări (Franța, Italia, Germania, Austria, Spania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria și Romania, SUA și Marea Britanie).
  • Circa jumătate de milion de vizite zilnic în magazinele online;
  • Peste 4 milioane de consumatori activi în întreaga lume;
  • Livrări către peste 400 de milioane de oameni din Europa și peste 350 de milioane de oameni din SUA;
  • 8 magazine fizice și altele în curs de lansare;
  • Aproximativ 60.000 de parfumuri, produse cosmetice și produse de îngrijire originale, de cea mai bună calitate, mereu în stoc (55.000 în România);
  • 10.000 de metri pătrați de spațiu logistic și de depozitare
  • 220 milioane de Euro cifra de afaceri în 2016


Citiţi şi

Ai grijă de sănătatea ta și îngrijește-ți pielea cu produse cosmetice de calitate

De ce îmi iubesc soția

Eu, el și… ea

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
19,333 views

Your tuppence

  1. Ramona / 20 July 2018 14:28

    Am cumparat Opium de pe aoro si nu are nici pe departe o legatura cu mirosul original, e chiar altul oribil dat pe piele, plus ca nu se simte deloc. Am verificat codul si nu este de gasit(codul original are 6 caractere, asta are 7). Prima data cand m-am riscat si ultima.

    Thumb up 0 Thumb down 0
    Reply
  2. Cristina Coman / 3 July 2018 1:08

    Am verificat astazi parfumurile Chanel in noul magazin Aoro Notino. Niste fake-uri grosolane. Ambalajul arata ok dar dupa ce le-am testat pe piele mi-am dat seama imediat ca nu sunt originale.

    Thumb up 0 Thumb down 0
    Reply
  3. Laura / 27 April 2018 9:12

    Ceva informatii pentru public! Cum se vind fake-uri online
    Aoro(notino) tocmai ce au pierdut un proces cu Chanel in SUA
    Cause15:1125 (a) False representation of goods sold in interstate commerce
    Adica mai pe romaneste vindeau facaturi la americani
    Chanel au fost un pic mai cu atitudine si au inchis acest site in SUA
    notino.com a fost inchis pe motiv ca vor face un alt site si marfurile vor fi trimise din EU catre SUA lucru fals, a fost inchis din cauza fake-urilor pe care le vindeau
    Tiziana Terenzi au dat tweet ca acest site vinde produse false Tiziana Terenzi
    Aici vorbim de produse fake vandute in masa cu buna stiinta!
    Si nu e vorba de pareri ci de procese pierdute cu producatori care incearca sa protejeze cumparatorii,adica pe noi
    Usor,usor se vor prinde si clienti din EU ca acesti domni din Cehia ne cam trag pe sfoara
    Chanel, Inc. v. Beautyspin Corp.
    New York Southern District Court
    Case #:1:16-cv-08510
    Nature of Suit840 Property Rights – Trademark
    Cause15:1125 (a) False representation of goods sold in interstate commerce
    datorita fatptului ca aoro sponsorizeaza pe toata lumea ( bloguri,youtuberi,siteuri)
    chiar sunt curioasa daca acest site va face public comentariul 🙂

    Hot debate. What do you think? Thumb up 6 Thumb down 2
    Reply
  4. Ciprian / 11 March 2018 19:20

    @Alex, toate parfumurile care au aparut dupa 2011 sunt reformulate, asa ca toate tin putin. Tocmai de aceea tu zici ca te duci in mall si testezi si ala miroase bine si mult, pt ca sticla aia zace in magazinul ala ca tester dinainte de 2011 probabil. Asa sunt mereu in magazine acum, testerele vechi si ce cumperi e made ni 2017, 2018. Deci solutia e ori sa te orientezi catre parfumuri de nisa ori sa nu te mai plangi ca un biet ignorant.

    Thumb up 0 Thumb down 2
    Reply
  5. tom / 20 February 2018 12:21

    nu vreau sa fiu rautacios dar nici nu vreau sa pic de prost. Daca parfumurile de pe aoro sunt originale gen 100ml 150-200 lei, am vazut chiar 200ml 180 lei , declarate ca fiind originale, atunci conform unor opinii ale unor ” mari cunoscatori” ( se pare ca doar la ambalaje) trebuie sa credem ca cei de la douglas, marionaud, etc sunt tepari , speculanti ? AAA , aha, au gasit cei de la aoro reteta miraculosa a vanzarii, managementului sau a contabilitatii.Multa lipsa de cultura la unii!!!. Decat sa va tot intrebati daca sunt sau nu originale uitandu va ca niste hipnotizati la niste cutii ,macar cititi , documentati va si iesiiti din cliseul mediatic de consumator .

    Thumb up 2 Thumb down 3
    Reply
    • Terente / 3 March 2018 12:45

      Da, poți spune că cei de la magazinele alea fizice chiar sunt speculanți, nu țepari. Produsele de la Aoro/Notino sunt originale.
      Din păcate, nu că pici de prost, chiar ești. Ca și ceilalți doi care au comentat înaintea ta.
      Dacă aveți suspiciuni privind autenticitatea, produsele se pot verifica după batch code pe diverse site-uri (codecheck.info, checkcosmetic.net). Necazul cu persistența slabă nu e că sunt vândute de Aoro/Notinio, ci că majoritatea parfumurilor s-au reformulat și nu mai persistă, nici nu mai au siaj bun.

      Thumb up 0 Thumb down 0
      Reply
  6. Cristi / 30 January 2018 20:22

    Sustin ce spune Alex. Nu se compara cu ce gasesti in mall.

    Thumb up 3 Thumb down 2
    Reply
  7. Alex / 5 January 2018 14:32

    Da de unde, am comandat un Eros de pe Aoro si miroase ca o imitatie ieftina a parfumului original + un miros de hasna. Sticla parfumului este facuta prost are “dealuri si vai” si a inceput sa se decojeasca dupa 4 zile. E un produs de mana 14. Ba chiar m-am dus in magazinul destinat vanzarii de parfumuri din cel mai apropiat mall si am pulverizat un eros orginal pe o bagheta de hartie, iar cand am ajuns acasa, la celalalt capat cu produsul de pe aoro. Dupa 6 zile, capatul spray-at in magazin inca mai miroase pe cand ,partea unde am folosit Eros de pe Aoro nu mai mirosea dupa 2 ore. TEAPA! Rusine sa va fie.

    Hot debate. What do you think? Thumb up 7 Thumb down 3
    Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro