Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Urs Panda by Hermès – 100.000 $

5 October 2011

Casa Hermès nu iroseşte nimic. Designerul Pascale Mussard derulează proiectul “Petit h” prin care surplusul materialelor folosite la realizarea elegantelor ţinute sau accesorii ale mărcii sunt transformate cu fantezie în nenumărate obiecte precum un uriaş urs panda, un colier realizat dintr-o eşarfă, o mini maşină de curse, un puzzle sau un suport pentru pahar din piele de crocodil.

Mussard are în grijă de trei ani linia “Petit h” ce include obiecte care amintesc de inocenţa copilăriei. În plus, ele trimit la principiul de bază al brandului, acela de a repara mai degrabă, decât de a înlocui. Şi până la urmă acest standard etic este cel ce face o altă diferenţă între Hermès şi alte branduri din industria luxului.

Deşi nimeni nu intenţionează să producă în serie obiectele din linia “Petit h” unele articole din colecţie au fost deja vândute, cum ar fi un iepure uriaş portocaliu făcut din piele, un cerb şi o cămilă. La începutul lunii noiembrie, 2200 de obiecte „h” se vor vinde pe o perioadă de trei săptămâni în New York, ca parte a unui turneu început iarna anului trecut în Paris, cu preţuri care variază între 40 $, manşonul-suport pentru pahar, şi 100.000 $ pentru uriaşul urs panda.

Citiţi şi istoria brandului aici.

Urăsc să irosesc. La sfârşitul fiecărei zile, manufacturierii iau resturile de piele rămase de la fabricarea genţilor şi le duc celor care produc brăţări şi curele. Astfel, totul este păstrat şi reutilizat”, explică Pascale Mussard creatoare ecologistă convinsă.



Citiţi şi

Cum ar arăta săracii în haine Burberry… De neînchipuit!

Cele mai frumoase genți din rafie

Uriașele pălării de soare din 2018

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
1,544 views

Your tuppence

  1. Reciclarea n-a arătat niciodată atât de bine | Catchy / 20 November 2011 12:34

    […] mai des auzitele green fashion statements chiar şi în cele mai înalte cercuri ale modei. Hermès, Calvin Klein, Narciso Rodriguez, Michael Kors, Stella McCartney, YSL, Gucci, dar şi Nike, Adidas, […]

    Thumb up 0 Thumb down 0
    Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro