Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mesaj Chanel: bărbaților nu le plac femeile smiorcăite

6 September 2012

Campania pe care brandul a lansat-o recent adaugă un plus de stil pe lista accesoriilor de toamnă, nu fără să agite cu fineţe apele advertisingului. Sloganul campaniei de lansare a rujului Rouge Allure transmite femeilor un mesaj care îi aparţine lui Coco Chanel însăşi. Coco le spune femeilor, de peste timp, că trebuie să se simtă şi mai ales să se arate puternice, cu atât mai mult cu cât o femeie care plânge este respingătoare pentru un bărbat. Mesajul sună cam aşa:

„Dacă eşti tristă, dacă ai inima frântă, machiază-te, îmbracă-te, adaugă încă un strat de ruj şi ieşi la atac. Bărbaţii urăsc femeile care plâng.” 

Mai mult decât îndemnul propriu-zis, ceea ce se pare că a stârnit cele mai mari controverse este… pronunţia cu accent franţuzesc, atât de dulce şi totuşi atât de înşelătoare. Câţiva bloggeri de peste Ocean au înţeles că vocea feminină spune „Men hate women who read” în loc de „Men hate women who weep”, motiv numai bun pentru încins spiritele.

 

Clipul produs de Sølve Sundsbø este o stilizare a trăsăturilor senzuale ale modelului Barbara Palvin, ca un omagiu adus lui Erwin Blumenfeld, unul dintre cei mai apreciaţi fotografi din industria modei în perioada anilor ‘50. Fotografia care a inspirat campania a apărut pe coperta revistei Vogue din ianuarie 1950, modelul de atunci fiind Jean Patchett.

Este mesajul transmis de Coco femeilor din lumea întreagă unul care promovează valori superficiale, sau mai degrabă un mod de a le transmite că încrederea în sine vine la pachet cu arta seducţiei? Şi, că tot veni vorba, oare bărbaţii chiar nu cred în lacrimi?



Citiţi şi

Penélope Cruz – noul ambasador CHANEL

Păi, și eu ce mă fac acum?!

„Nu există pe lumea asta femei urâte, ci doar femei leneşe.”

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
1,515 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro