Scanarea 3D revoluţionează modul în care ne cumpărăm pantofii şi ochelarii

Catchy

3 February 2016

O suedeză de 25 de ani crede că numerele pe care le „avem” la pantofi sunt nişte generalizări care puţin au de a face cu structura anatomică a fiecărui picior în parte. De altfel, femeile cumpără, în general, pantofi care nu li se potrivesc. Iar Caroline Walerud este hotărâtă să schimbe asta. Împreună cu doi foşti colegi de universitate (cu toţii sunt absolvenţi de Neuroştiinţe) a pus bazele companiei Volumental, cu sediul la Stockholm. Aici au dezvoltat tehnologia de scanare 3D a piciorului în baza căreia fiecare să-şi poată găsi exact pantofii care i se potrivesc. Această tehnologie este simplu de folosit. Cine doreşte să-şi găsească perechea de pantofi ideală nu trebuie decât să-şi scaneze cu ajutorul platformei piciorul, rezultatele afişându-se pe o tabletă cu menirea de a-i ajuta pe vânzătorii de pantofi să facă cele mai bune recomandări, în funcţie de particularităţile piciorului scanat.

Caroline Walerud, cofounder of Volumental

Caroline Walerud, cofondatoare Volumental

Volumental a semnat deja contracte în Japonia şi SUA pentru a dota magazinele cu astfel de instrumente de scanare, dar şi cu brandul suedez Falchenberg şi nemţii de la Scarosso care fabrică pantofi personalizaţi din piele italienească în baza scanărilor 3D.

poza 2

O altă industrie în care tehnologia dezvoltată de Volumental a început să joace un rol important este cea optică. Trăsăturile feţei clienţilor sunt scanate în format 3D pentru a le putea oferi acestora şansa să achiziţioneze ochelari care să se li potrivească perfect. Modificările pe care specialiştii le fac, oricât ar fi de mici, structurii ochelarilor sau dimensiunii lentilelor sunt procesate în timp real şi afişate pe tableta Volumental. Parteneriatul firmei suedeze în acest domeniu a fost semnat cu Mykita, firmă germană care îşi vinde produsele – ochelari de vedere şi ochelari de soare – în peste 80 de ţări.

poza1

Caroline Walerud a câştigat, de când a pus bazele companiei sale, diferite premii şi distincţii, fiind numită, la numai 23 de ani, „#1 Super Talent of the Year” de către săptămânalul de afaceri suedez Veckans Affärer (2013).



Citiţi şi

Manolo Blahnik, expoziția itinerantă The Art of Shoes

Totul e să vreau și îmi iese

Cum am învăţat să fiu scroafă

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
400 views

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro