Dragoş Stanca – despre ICEE.fest și viitor

15 June 2018

Pe 14 şi 15 iunie are loc cea de-a opta ediţie ICEE.fest, cel mai amplu festival regional dedicat impactului digitalului şi tehnologiei în business şi societate. ICEE.fest este “urmaşul” RoNewMedia, festival care targeta piaţa locală şi a cărui primă ediţie a avut loc în urmă cu 10 ani.

Fondatorul întregului proiect (care mai include ICEE.news şi platforma de learning ICEE.academy) este Dragoş Stanca, expert digital media şi antreprenor  cu peste 20 de ani de experienţă în media.

(…)

ti un pionier al online-ului românesc. Din perspectiva pieţei de online, în ce an se găseşte România?

Pionier e sinonim, mai nou, cu dinozaur? (zâmbeşte).

dragos stanca

Digitalul şi tehnologia au schimbat enorm de multe paradigme în ultimii ani iar una dintre acestea este chiar conceptul de pieţe locale – cu consecinţe pozitive şi nu prea. Din această perspectivă, piaţa de digital din România e în acelasi an cu toată planeta – câtă vreme platformele globale pot fi accesate şi utilizate în acelaşi fel şi de la Calafat, şi de la New York.

Din punct de vedere al playerilor strict locali, suntem cu probabil 4-5 ani în urmă. Nu mai mult.

(…)

Ce părere ai despre influenceri?

Depinde de influenceri. Despre mine am o părere bună. Serios vorbind, există multe categorii şi tipuri de influenceri – şi jurnalistii cunoscuţi ori specialiştii din diverse domenii activi social media sunt influenceri, nu doar fetele vesele care postează 200 de story-uri pe zi cu plasare de produse. Folosiţi în mixul corect, cu strategia potrivită, influencerii pot livra rezultate bune.

(…)

Cele mai aşteptate de tine 5 prezentări din programul ICEE.fest

Ziua mea preferată e a doua, unde vor fi zeci de prezentări despre impactul tehnologiei în societate, despre creativitate, VR/AR realitate mixată, experiential marketing, plus cele de pe scena dedicată antreprenoriatului. Îmi e imposibil să numesc 5 din 178. Oricum, eu le văd după. De aceea am lansat platforma iCEE.academy. 🙂

Care era profilul participantului la festival la primele ediţii şi care este acum?

În 2012 erau exclusiv oameni din conţinut si marketing, agenţii etc. Acum, o dată cu adăugarea unor noi linii de conţinut precum e-commerce, retail, fintech, ehealth, antreprenoriat, investiţii avem mulţi oameni din alte industrii.

Acesta e şi motivul pentru care am renunţat la brandul RoNewMedia în 2012 – niciuna din componentele brandului nu mai era validă: nu mai era vorba nici doar despre România, nici despre media şi atât şi cu siguranţă nu mai era nimic nou în media online.

A devenit media, punct. Şi, de fapt, mediu – media fiind doar o parte din ce înseamnă digital.

Citește tot articolul aici.

Și tu poți scrie pe Catchy! 🙂

Trimite-ne un text încă nepublicat, cu diacritice, pe office@catchy.ro.



Citiţi şi

Despre respect, responsabilitate și sprijin reciproc dincolo de tastatură și celebritate

Eseu despre trezire

Cei mai urmăriți și cei mai bogați creatori de conținut – 49 oameni și un câine


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro