Cred că revista Vogue UK este pentru designeri echivalentul scenei Covent Garden pentru tinerii debutanți pe scena lirică. Ești în Vogue, exiști, ești recunoscut, ești căutat, devii un nume, te poartă vedetele, vinzi, trăiești mai bine, creezi mai liniștit. Asta i s-a întâmplat Andreei Bădală, femeia frumoasă și talentată din spatele brandului MURMUR – este prezentă cu câteva creații în pictorialul principal al ediției din februarie, alături de nume sonore ca Giambattista Valli, Valentino sau Manolo Blahnik. Frumoasă reușită, la mai mare!
foto Vali Bărbulescu
După absolvire, Andreea a făcut un stagiu de practică la Londra chiar cu… Alexander McQueen, o experiență intensă și de bun augur. La scurt timp își va găsi drumul propriu și își va crea propriul brand având în minte foarte clar pentru cine – femei sigure de feminitatea lor – și ce fel de haie va face – care sa pună în evidență formele (bust, talie, șolduri) într-un mod rafinat, subtil și elegant. Ideea de bază a brandului este cea de ritual de… dezbrăcare. Astfel, fiecare ținută este astfel construită încât să poată fi descompusă până la rochii sau la body-uri care redefinesc anatomia și face legătura între pret-a-porter, lenjerie și accesoriu erotic. Într-un interviu recent, Andreea declara: “Am pornit de la întrebarea: de ce să fie lenjeria singurul lucru de natura erotică, de ce nu chiar vestimentația feminină? “
Pictorialul a fost realizat de Lucinda Chambers, fashion director Vogue UK, împreună cu fotograful francez Patrick Demarchelier.

Citiţi şi
Ținute pentru domni, în funcție de geaca purtată
Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.