Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De ce nu ne (mai) place simplu

19 May 2018

Rochia Givenchy purtată de viitoarea ducesă de Sussex, Meghan Markle, a fost simplă. Prea simplă. Banală chiar.

De când oare nu ne mai place simplitatea? O bună întrebare. Sau, o alta la fel de bună, dacă o admirăm, de ce n-o predicăm și practicăm atunci când avem ocazia? De ce ne dorim mereu să încărcăm, cel mai adesea cu nuci în perete, câte o piesă, la originea ei simplă? De ce ne temem de simplitate și o considerăm banală, la fel cum credem că a fi modest înseamnă a fi prost, șters, perdant?

meghan-markle-wedding-dress-3

Dacă albul imaculat și tăietura simplă sunt banale, banale sunt și neaua, lebăda, crinul ori ghiocelul.

Keith Carter

©Keith Carter

Meghan e de admirat, printre altele, și fiindcă își folosește nou dobândita celebritate pentru a seta repere, pentru a le ilustra grațios, simplu, firesc în tot nefirescul zilnic global și în neobișnuitul poveștii personale.

“Nu s-a machiat destul, i se vedeau petele pe față, decolteul, nici ăla nu a fost perfect, rochia a stat ca pe gard, dacă ar fi costat mai puțin, doar vreo trei mii de lire, atunci poate că ar fi fost “wow”, dar așa, atâția bani și aproape că nu se vede nimic care să-i justifice?” Întrebări ori comentarii pur și simplu răuvoitoare.

Nu judecăm pe nimeni, toată lumea are dreptul la o opinie, doar că opiniile vin și ele dintr-o experiență, acesta este drumul logic. Astfel de vorbe răutăcioase dezvăluie doar neputințe – de a face diferențele necesare, de a te raporta corect la o situație, de a înțelege raportul cauză – efect, în cazul de față, e meșteșug, e creație, e reputație, e migală la mijloc, deci costă! Adevărat, o avere pentru cei mai mulți pământeni, dar nu e treaba noastră, Chiar nu e.

Sigur că putem comenta, dar să nu uităm măcar două lucruri – gustul se educă, și pentru asta e nevoie de educație estetică făcută de personaje credibile, iar foarte simplu este complicat. Este esența.



Citiţi şi

Cum eu nu părusem disperată să fiu sunată a doua zi, a trebuit să… improvizeze!

Moda lui 2019 – la ce renunțăm, ce păstrăm, ce adoptăm din ce e nou

Iată cine îi vor fi nași primului copil al lui Meghan și Harry

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
67,760 views

Your tuppence

  1. Marlena / 20 May 2018 19:44

    Simplitatea e cel mai sofisticat lucru…. adevarat ! Poate ca este timpul ca toate doamnele si domnisoarele sa se priveasca in oglinda…oare ce vad acolo ? In ochii mei mireasa a fost perfecta, confirmand inca o data ca frumusetea sta in ochii privitorului.

    Thumb up 1 Thumb down 0
    Reply
  2. Georgeta / 20 May 2018 13:07

    Simplitatea ei pe mine m-a fermecat. Da, este minunat sa te simti bine in pielea ta, chiar daca destinul te-a aruncat intr-o viata de basm.

    Thumb up 3 Thumb down 0
    Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro