Liber la ciocolată. Neagră

catchy

12 November 2013

Oh, da, e voie!!!!!! Mâncați fără teamă, iată de ce n-aveţi motive să vă simţiţi vinovaţi.

1. Cea neagră are o concentrație mai mare de flavonoide (cu proprietăți antioxidante, antitrombotice, antihipertensive și antiinflamatorii ce previn cardiopatia ischemică).

2. Adolescenții (descoperire recentă) dar și adulții care mănâncă ciocolată au mai puțină grăsime abdominală, independent de alți factori care ar putea conduce la același rezultat – sport, consumul de fructe și legume, consumul de grăsimi saturate, sexul sau altă sursă de aport energetic.

3. Femeile care consumă mai puțin de 45 g/săptămână (ceea ce nu-i mare lucru :)) prezintă un risc cu 20% mai scăzut de a face infarct decât cele care consumă mai puțin de 9 grame!

4. Ciocolata reduce cantitatea de colesterol “rău” din sânge.

5. Ciocolata este sățioasă și taie pofta de mâncare.

6. Consumată cu regularitate, crește producția de insulină ajutând la prevenirea diabetului.

7. Ciocolata neagră protejează și pielea de acțiunea razelor UV.

8. Calmează tusea rebelă prin teobromina pe care o conține (mai nou, siropurile pentru tuse nu se mai fac cu codeină, care are efecte secundare).

9. Răsfățul cu ciocolată reduce stresul.

10. Ciocolata “subțiază” sângele ca aspirina.

11. Îmbunătățind fluxul sangvin, crește cantitatea de sânge care ajunge în retină, îmbunătățind vederea.

12. Ciocolata ne face mai alerți și mai eficienți în rezolvarea sarcinilor de serviciu.

Nu-s destule argumentele? Poftă bună la un pătrățel de ciocolată neagră!

Citiţi şi

Cui i-e frică de 30 de ani? Că mie, nu! (10 de ținut minte)

Ce cauți aici, fetițo?

Răspunsul Irinei

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS
1,793 views

Your tuppence

  1. Aceste alimente care ne fac bine – Healthy You | Catchy / 5 February 2017 15:09

    […] Ciocolată neagră Previne: bolile cardio-vasculare. Pasta de cacao este unul din alimentele care conţine cei mai mulţi antioxidanţi. Polifenolii din constituţia sa determina dilatarea arterelor şi ameliorează circulaţia sanguină şi astfel previne riscul de hipertensiune arterială şi boli cardio-vasculare. Bonus: magneziul pe care îl conţine este un bun pentru muşchi, dar şi un aliat împotriva stresului. Sfat: două pătrăţele de 70% conţinut cacao pe zi. Evitaţi ciocolata cu lapte, deoarece proteinele lactice împiedică absorbţia antioxidanţilor în intestin. […]

    Thumb up 0 Thumb down 0
    Reply
  2. 5 mituri despre diabet | Catchy / 14 November 2013 18:56

    […] Dacă mănânci prea mult zahăr faci diabet. Cu siguranţă, dacă mâncăm mai puţin zahăr va fi mai bine. Însă doar dacă mâncăm mai mult zahăr nu înseamnă că vom face şi diabet. […]

    Thumb up 0 Thumb down 0
    Reply

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro Web analytics

catchy.ro