5 mituri despre sportul pentru slăbit

2 June 2023

“Relaţia activitare fizică – slăbire e una complexă. Iată câteva idei importante expuse de Larisa Anchidin – Nutriționist Dietetician licențiat. Consultațiile pentru slăbit trebuie obligatoriu să conțină sfaturi concrete privind activitatea fizică. Datele medicale arată beneficii ale unui fond “cardio”, dar în combinație cu exerciții ce țintesc păstrarea muşchilor. Muşchii sunt nu doar consumatori importanți de calorii, ci şi jucători importanți în fenomenul rezistenţei la insulină. ” Dr. Adrian Copcea (vă recomand să-i urmăriți pe pagina AstecoNutrition pentru opinii avizate și informații de încredere) 

🛎 După cum probabil că ai experimentat și TU, SLĂBITUL nu este un proces simplu.
🛎 DE ACEEA EXISTĂ multe mituri și teorii în jurul legăturii dintre SPORT și SLĂBIT.
🆘 CE ESTE CEL MAI IMPORTANT? SĂ ABORDAM SLĂBITUL într-un mod echilibrat, precum un proces pe termen mediu și lung, combinând exercițiile fizice regulate cu o alimentație sănătoasă și în deficit caloric.

Dacă nu reușești și te încăpățânezi să tot încerci, poți apela la un specialist, mai devreme, decât mai târziu, diferența dintre ele este TIMPUL și SĂNĂTATEA TA.

Iată cele cinci mituri

  • Mai mult exercițiu înseamnă mai multă scădere în greutate

Mai mult nu înseamnă întotdeauna mai bine. Supraantrenarea poate duce la stres asupra corpului și poate încetini progresul.

Concluzie: Oferă-ți timp de odihnă adecvat și abordează echilibrat exercițiile fizice.

  • Antrenamentul intens duce automat la slăbire rapidă

Deși antrenamentul intens poate arde calorii multe și poate stimula procesul de slăbire, slăbitul implică un deficit caloric general, nu doar exercițiile fizice. Alimentația echilibrată este cea care joacă un rol esențial în obținerea rezultatelor dorite.

  • Doar exercițiile cardio sunt eficiente pentru slăbit

Exercițiile cardio (alergarea sau ciclismul) sunt perfecte pentru arderea caloriilor și pentru îmbunătățirea sănătății cardiocasculare, dar antrenamentele de rezistență și exercițiile de forță sunt la fel de importante pentru creșterea masei musculare = crește metabolismul și ajută la arderea caloriilor și grăsimilor în repaus și pe termen lung.

  • transpirația abundentă îndică o ardere mai mare de grăsimi

Transpirația este un mecanism prin care organismul se “răcorește” în timpul exercițiilor fizice intense, nu este direct legată de arderea grăsimilor. Nu te baza doar pe transpirație ca indicator al eficienței antrenamentului.

  • exercițiile pentru anumite zone ale corpului elimină grăsimea localizată

Este imposibil să “țintim” o anumită zonă a corpului pentru a arde grăsimea din acea zonă prin exerciții specifice. Antrenamentul combinat cu o alimentație în deficit caloric va contribui la reducerea grăsimii corporale în mod global.



Citiţi şi

11 hobby-uri care sunt la modă în România în 2024

Colecțiile de iarnă au preluat industria modei: iată ce să porți din dulapul tău

Programul „Gustă cu Atenție. Bucură-te de Moment.” transformă obiceiurile alimentare ale tinerilor

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro