Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experianta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Valentin Vasile: Cum să nu ne îngrășăm când #stămacasă

24 March 2020

1.În procesul de slăbire nutriția corectă reprezintă 90%, iar antrenamentul 10%

2. Să mergi la antrenament cu gândul că asta îți permite să mănânci pizza fără să se depună, este o mare greșeală pe care foarte multe persoane cu metabolism lent o fac. 

3. Alimentația sănătoasă nu este “dietă sau regim”, ci este alimentația corectă.

4. Dacă obiectivul tău este să slăbești, nu este suficient să respecți planul alimentar doar de luni până vineri. Mesele din weekend pot să dea peste cap matematica caloriilor și sistemul hormonal.

5. Antrenamentele te vor ajută în timp să tonifiezi musculatura, să îmbunătățești calități motrice (forță, rezistență, mobilitate, echilibru etc), te vor ajută să accelerezi metabolismul muscular, dar NU te vor ajuta să slăbești fără nutriție corectă. Un antrenament ușor echivalează 50 g de caju crud. 

IMPORTANT: Pe perioada restricționărilor cauzate de epidemia de covid-19, antrenamentele se fac on-line. Pentru ediția de aprilie mai sunt doar câteva locuri! 🙂

Ce primești pentru un program de 1-2-3 luni sau și mai lung de atât:

  • un număr de ore de antrenament, potrivit cu nivelul preătirii și rezistenței tale fizice (bonus- spre deosebire de programul făcut la sală, online ai acces nelimitat la ore)
  • un plan alimentar foarte flexibil
  • consultații, tot online, cu specialiștii școlii – nutriționiști, kinetoterapeuți.

Mișcarea și hrana echilibrată sunt primele care ajută sistemul imunitar. Or, tocmai de asta avem nevoie acum! 

6. Grăsimea nu este activată de antrenament. Grăsimea nu se încordează.

7. Tonus înseamnă că mușchiul devine tare sub grăsime. Tonusul se simte, dar nu se vede dacă este acoperit de grăsime.

8. Grăsimea nu pleacă dacă o mângâi sau o masezi.

9. Grăsimea nu se topește dacă faci electrostimulare.

10. Grăsimea nu se transformă în mușchi.

11. Să mănânci incorect și să nu recunoști, nu te ajută să slăbești, chiar dacă tu susții că ai mâncat corect.

12. Abaterile alimentare se depun chiar dacă nu te vede nimeni sau închizi ochii și nu te vezi nici tu când trișezi.

13. Dacă vine colegul de la birou, de ziua lui cu prăjituri, nu este vina lui că ai mâncat. Dacă colegii tăi comandă pizza și așa faci și tu, nu ei sunt de vină.

14. Dacă respecți un plan alimentar personalizat în proporție de 70% nu înseamnă că ai luat nota 7 și că slăbești 70% din 100%. (Dacă ai o rețeta de mâncare mai sofisticată de la un bucătar și respecți 70% din rețeta, iar restul de ingrediente le pui la întâmplare, crezi că va ieși mâncarea așa cum i-ar ieși bucătarului sau ar fi aproape la fel?)

15. Motivația este atât de puternică pe cât de important este pentru tine obiectivul.

16. Grăsimea nu se aspiră cu ajutorul aparatelor cu vacuum. Dacă nu crezi, poți încerca cu aspiratorul.

17. Să te urci pe cântar în fiecare zi ca să vezi dacă ai slăbit este că și cum te-ai uită zilnic la iarbă ca să vezi cât a crescut de la o zi la alta.

18. Caloriile nu sunt egale. 100 de calorii din înghețată sunt egale cu 100 de calorii din broccoli doar matematic.
Răspunsul hormonal al organismului la caloriile din înghețată este foarte diferit și negativ față de efectul caloriilor din broccoli asupra sistemului hormonal. Matematica caloriilor este eficientă când caloriile sunt bune.

19. Nu ai metabolismul lent din cauze genetice. Metabolismul este lent fiindcă fiecare kilogram de grăsime peste greutatea de echilibru reprezintă o fabrică de estrogen. Estrogenul este un constructor de grăsime. Cu cât ai mai multe kilograme de grăsime, cu atât mai mult crește nivelul de estrogen. Dezechilibrul hormonal duce la încetinirea metabolismului. Testosteronul este un constructor de masă musculară și un arzător de grăsime. Masă musculară activă produce testosteron. Când cantitatea de grăsime este mare și nivelul estrogenului depășește cu mult nivelul testosteronului, se declanșează un mecanism. Crește nivelul enzimei aromataza. Mecanism prin care estrogenul transformă testosteronul în estrogen. Asta este cauza sânilor la bărbații supraponderali, prea mult estrogen și prea puțin testosteron. Prea multă grăsime și prea puțin tonus muscular.

Vestea bună este că, după ce îți vei atinge obiectivul de slăbire:

  • Se recalibrează nivelul hormonal obținut prin compoziție corporală corectă (masă musculară activă și procent de grăsime mic).
  • Vei avea tonus (masă musculară activă datorită antrenamentelor), iar mușchiul activ este un motor pornit care consumă combustibil (calorii). Asta înseamnă un metabolism puternic și arderi mai eficiente.
  • Un metabolism puternic cu arderi rapide îți poate permite să mănânci și ce îți place din când, fără să se depună.
  • Când scapi de dependența de zahăr, tu controlezi ceea ce mănânci, nu ești manipulat de ceea ce mănânci prin pofte puternice greu de controlat.
  • Ești mai încrezător și mai fericit în propriul corp.

Mai multe găsiți în cartea Stil de viață, nu dietăDar nicio carte, oricât de bună, nu face cât experiența vie, antrenantă, motivantă. Într-o pădure de săli cu antrenori, Revvolution – Powered by Valentin Vasile este o școală. De lifestyle. Un concept integrat care nu are cum să dea greș dacă există un minim de hotărâre și consecvență din partea celor care accesează programul.



Citiţi şi

Șapte rânduri de piele

Ajutor pentru Suceava

Ce facem cu copiii bolnavi în vremuri de Covid 19

Acest articol este protejat de legea drepturilor de autor. Orice preluare a conținutului se poate face doar în limita a 500 de semne, cu citarea sursei și cu link către pagina acestui articol.


Nu rata urmatoarele articole Catchy!

Inscrie-te la newsletterul gratuit. Avem surprize speciale in fiecare zi pentru cititorii nostri.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • RSS

Your tuppence

My two pennies

* required
* required (confidential)

catchy.ro